Communicatie in de cloud voor de zakelijke markt
Met Hosted Voice (ook wel Hosted VoIP genoemd) kunt u zakelijk bellen via de cloud. Deze hosted vorm van communicatie in de cloud biedt een volwaardig alternatief voor de traditionele telefonie via ISDN (deze techniek is inmiddels niet meer in gebruik). Dit zorgt voor een flexibele, betrouwbare en kostenbesparende oplossing voor uw vaste telefonievraagstuk.
Met Hosted Voice verlopen inkomende en uitgaande gesprekken via het IP-datanetwerk, in plaats van via de reguliere telefoonlijn. Het IP-datanetwerk maakt gebruik van een VPN of een zakelijke internetverbinding van Connexy of een mogelijke andere provider.. Daarmee beschikt u over een verbinding met voldoende bandbreedte en van hoge kwaliteit.
Kortom, een gebruiksvriendelijke oplossing voor uw totaalcommunicatie: audio, video, beschikbaarheid/presence, desktop-sharing, chatten en conferencing. Connexy werkt met gerenomeerde partners om uw Hosted Voice oplossing mogelijk te maken tw;
- KPN
- Vodafone
- T-Mobile
- 3CX
- Microsoft Teams
Vergroot de waarde van Hosted Voice
Vaste en mobiele telefonie integratie
Neem uw kantoor mee in uw broekzak. Integreer uw vaste en mobiele nummer voor optimale bereikbaarheid zowel op kantoor als onderweg.
Receptiefunctionaliteit
Laat uw receptionisten eenvoudig online inkomende gesprekken beheren en routeren met de receptiefunctionaliteit van Hosted Voice.
Callcenterfunctionaliteit
Richt met Hosted Voice eenvoudig een callcenter op. Deze functionaliteit is geschikt voor zowel kleinere bedrijven als de grotere callcenters.
Software-integratie CRM
Zorgeloze integratie van uw telefonie functionaliteiten met de meeste CRM-softwaresystemen.