Direct contact? Bel: 085 - 049 37 00

Home > ICT Diensten > Servicedesk

Servicedesk

Connexy servicedeskCONNEXY levert nagenoeg op alle systemen uitgebreide service en support. Zo krijgt u gedurende drie tot vijf jaar geen kosten voor defecte onderdelen en bijhorend arbeidsloon bij een eventuele storingen. In aanvulling kunt u een service of support contract naar wens afsluiten, afhankelijk van het type apparatuur:

  • Vijf werkdagen per week
  • Dertien uur per dag of zelfs 24/7 (zeven dagen per week 24 uur per dag)

Om de keuze voor support zoveel mogelijk bij u als klant te laten en het support modulair te kunnen aanbieden is het opgedeeld in verschillende modules:

Standaard

  • Aanmaken/verwijderen gebruikersaccounts (alleen in KPN en/of Microsoftproducten en diensten) Account reset
  • 09:00 – 17:00 ma t/m vrij

Aanvullende modules

Office (365) Support

  • Support op Officeproducten
  • Aanmaken van gebruikers voor Office 365
  • SharePoint online library aanmaken incl. rechtengroep
  • Gebruikers in rechtengroep plaatsen

Windows OS Support

  • Support bij Windows OS-aanpassingen (toetsenbord instellingen e.d.)
  • Support bij veel voorkomende gebruikers issues

Office Incl. Windows Support

  • Combinatie van de Office en Windows OS Modules

Ticketsysteem

  • Gebruik van het Connexy ticketsysteem

Randvoorwaarden service en support

  • Connexy heeft toegang nodig tot de ondersteunde producten;
  • Het betreft hier uitsluitend remote support;
  • Onze prijzen zijn per werkplek per maand;
  • Als er onsite presence nodig is gelden hier andere tarieven voor;

Contact opnemen