Servicedesk
CONNEXY levert nagenoeg op alle systemen uitgebreide service en support. Zo krijgt u gedurende drie tot vijf jaar geen kosten voor defecte onderdelen en bijhorend arbeidsloon bij een eventuele storingen. In aanvulling kunt u een service of support contract naar wens afsluiten, afhankelijk van het type apparatuur:
- Vijf werkdagen per week
- Dertien uur per dag of zelfs 24/7 (zeven dagen per week 24 uur per dag)
Om de keuze voor support zoveel mogelijk bij u als klant te laten en het support modulair te kunnen aanbieden is het opgedeeld in verschillende modules:
Standaard
- Aanmaken/verwijderen gebruikersaccounts (alleen in KPN en/of Microsoftproducten en diensten) Account reset
- 09:00 – 17:00 ma t/m vrij
Aanvullende modules
Office (365) Support
- Support op Officeproducten
- Aanmaken van gebruikers voor Office 365
- SharePoint online library aanmaken incl. rechtengroep
- Gebruikers in rechtengroep plaatsen
Windows OS Support
- Support bij Windows OS-aanpassingen (toetsenbord instellingen e.d.)
- Support bij veel voorkomende gebruikers issues
Office Incl. Windows Support
- Combinatie van de Office en Windows OS Modules
Ticketsysteem
- Gebruik van het Connexy ticketsysteem
Randvoorwaarden service en support
- Connexy heeft toegang nodig tot de ondersteunde producten;
- Het betreft hier uitsluitend remote support;
- Onze prijzen zijn per werkplek per maand;
- Als er onsite presence nodig is gelden hier andere tarieven voor;