Direct contact? Bel: 085 - 049 37 00

Home > ICT Diensten > 247Services

247Services

Connexy 24-7 services247Services zijn diensten van Connexy. Continuïteit van ICT diensten is cruciaal. Met deze nieuwe clouddienst ontvangt en verwerkt u alarmmeldingen eenvoudig met de 247Services app op uw smartphone. De app biedt inzicht in meldingen en historie. Daarnaast heeft u controle en beheer over waarschuwadressen. Connexy levert de dienst vanuit een gloednieuwe particuliere alarmcentrale, geregistreerd onder PAC-nummer 141. Dit 247Control Center voldoet volledig aan de geldende regelgeving en normeringen en is het hart van onze 247Services.

Contact opnemen

247Alarm

247Alarm is een dienst voor het aannemen en afhandelen van alarmen en meldingen. Het doel van 247Alarm is bewaking en het verzorgen van de opvolging van alarmen, triggers, technische en procesmeldingen afkomstig van o.a.:

  • Alarminstallaties
  • Overval installaties
  • Ontruiming installaties
  • Technische voorzieningen

 De alarmopvolging door het 247 Control Center1 vindt plaats naar:

  • Sleutelbeheerders
  • Bewakingsdiensten
  • Hulpverleningsdiensten

Het 247 Control Center waarvan de PAC deel van uitmaakt, is gehuisvest in een volledig gecertificeerde omgeving en is voorzien van een vergunning (PAC 141). De vergunning is verstrekt door het Bureau Justis van het Ministerie van Veiligheid en Justitie. De centralisten die de PAC bemensen zijn ICT- en beveiligings-specialisten.

Contact opnemen

247 AlarmCameraverificatie

Voor het verifiëren van alarmmeldingen van een elektronisch alarm systeem, wordt onderscheid gemaakt tussen persoonlijke en technische verificatie.

Bij persoonlijke verificatie komt een persoon fysiek ter plaatse om de situatie te controleren. Dit kan een ingehuurde surveillant zijn of bijvoorbeeld een persoon van het bedrijf zelf.

Bij technische verificatie  word er gebruik gemaakt van technologie om de melding te controleren, zoals de naam al zegt.

Cameraverificatie is een dienst waarbij technische verificatie plaatsvindt van de alarmmeldingen, inbraak, overval en brand, door middel van camera’s. De alarmmelding wordt visueel geverifieerd en op basis daarvan kan de juiste actie worden ondernomen. Indien nodig kan de meldkamer van 247Services direct de hulpdiensten/veiligheidsregio’s inschakelen.

Contact opnemen

247Helpdesk

Bedrijven zijn afhankelijk van ICT en daarom is continuïteit van ICT diensten cruciaal voor ondernemers. Veel bedrijven hebben de behoefte om te kunnen beschikken over 24x7 ICT support.

247Helpdesk verzorgt telefonische support voor klanten buiten de normale ondersteuning tijdens kantooruren. Daarbij bieden de ICT Specialisten toegevoegde waarde doordat zij troubleshooting kunnen doen op de door Connexy geleverde diensten. Voor een vast maandelijks bedrag beschikt u, als klant, over een bundel op basis van een vastgesteld aantal support-calls per maand. Hiermee heeft u als klant de beschikking over de 247Helpdesk.

Contact opnemen

247Monitoring

247ServicesBedrijven zijn afhankelijk van ICT en daarom is continuïteit van ICT diensten cruciaal voor ondernemers. Veel bedrijven hebben de behoefte om te kunnen beschikken over 24x7 monitoring. 247Monitoring geeft de mogelijkheid om 24 uur per dag, 7 dagen per week de beschikbaarheid van uw connectivity te monitoren. Bij een verstoring krijgt u daar via Topdesk, en u als klant via de 247Services-app, bericht van. Afhankelijk van het type abonnement is Connexy aan zet om de verstoring op te lossen.

Contact opnemen