Direct contact? Bel: +31(0)85 53 62 600

Home > Blog > In de spotlights: The Voice of Office 365!

In de spotlights: The Voice of Office 365!

Connexy voegt The Voice of O365 toe aan haar diensten portfolio. Hierdoor kun je als Microsoft Office 365 Business gebruiker overal slim, snel en doeltreffend samenwerken. The Voice of O365 is een unieke hosted dienst die je de mogelijkheid biedt om Skype for Business Online te gebruiken als volwaardige telefooncentrale in de ‘cloud’.

The Voice of O365 is een logische vervolgstap wanneer je al gebruik maakt van Office 365 en Skype. Met deze cloudoplossing kun je namelijk via Skype bellen naar vaste en mobiele nummers. Ook vervang je hiermee je lokale telefooncentrale.

Alle collega’s binnen handbereik

De voordelen van Skype for Business hebben zich inmiddels wel bewezen. Hiermee zijn je (internationale) collega’s altijd slechts 1 klik verwijderd. Maar met The Voice of Office 365 breid je de mogelijkheden van Skype nog verder uit.

Voorkom tijdverlies en hoge IT kosten

Met The Voice of O365 krijg je toegang tot het PSTN netwerk. Dat houdt in dat je met je Skype account ook naar vaste en mobiele nummers kunt bellen. Daarnaast maak je gebruik van telefonie, chat en video in één omgeving.

Telefoonnummer & SIP trunk behoud

Met the Voice of O365 blijft je als organisatie gebruik maken van je zakelijke telefoonnummers. Desgewenst met behoud van je eigen SIP trunk. Deze wordt dan geregistreerd op het platform van the Voice of O365.

Veilig en vertrouwd

De hosted dienst The Voice of O365 is volledig gebaseerd op Microsoft Skype for Business. Hiermee beschik je over alle moderne communicatietools.

Voordelen van The Voice of O365

Breidt de mogelijkheden van Microsoft Office 365 uit

Versterkt de waarde van Microsoft Office 365

Telefonie, chat en video in één oplossing

Geen contractuele verplichting

Vast bedrag per maand